This is an anthem, so fucking sing!

Jag har haft en underbar helg. Bästa på länge faktiskt!
x i torsdags var jag ute med kusinvitamin Jimmy, Elin och massa andra. Hade skitkul och dansade så mycket jag vågade, haha.
x i fredags var jag, Josefina och Emil ute i stallet (yeeees, vi har äntligen fått flyttat lille Prisse) longerade. Dessutom åt vi pizza, MUMMA!
x i lördags jobbade och red jag på KRS. Red bebis-Quinto som tyvärr har blivit bitter, arg och bits! Men under ridpasset gick det superbra, är jättenöjd med ritten! Red även för Ulle, yeeeees jag gillar henne!
Efter KRS åkte jag och mamma ut till Prisse och longerade honom. Pratade även med Silvers ägare, Kristina (de halvblodet jag har nämnt innan) vi bestämde en provridning.
Senare på kvällen var det utgång (igen, haha) med Josefina och massa andra folk. Vi förkrökade hos Emma med JD, haha jag känner mig så rock N roll när jag dricker det. Hade på mig min fina kavaj. <3 Sedan åkte vi in till stan, där jag mötte upp Julle och Matilda. Sedan stack vi till Gretas. WOHO, älskar de stället! Träffade massa nytt folk och dansade hela jävla kvällen!
x idag åkte jag ut till stallet själv, provred Silver. Det gick helt okej för att vara första gången, det är mycket häst att rida, haha! Vi bestämde att jag har några fasta dagar och att jag ev hjälper till varannan helg med. Jag tömkörde även Prisse. Gick väl sådär, haha. Han bockar hela tiden, sen är jag heller inte bäst på att just tömköra, men jag lär mig!
- och imorgon är det konsert! IIIH! Bring me the horizon @ Trädgårn' + signering @ Bengans!
Allt flyter, haha.
Btw, jag piercade mig i tisdags med! Ska dock byta till en stav sedan. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0