I'm the ocean, I'm the sea. There is a world inside of me.

I måndags var jag på BMTH signering + konsert. Det var awesome. Åh fy fan va Matt Nicholls är snygg. :c
Tek-one, Architectsoch Devil wears prada spelade också, mycket bra band de där!
Matt Kean och Matt Nicholls @ Bengans (signering)
(de andra bilderna vill inte laddas upp, FML. Aja, Mattx2 är ju snygga i alla fall)

I onsdags var jag och Emil ute i stallet. Jag red Silver och Emil red barbacka på lilla Prisse -det var kålsvart ute! Men vi grejade det ändå. Red inte superlänge, men Silver sjukt pigg i alla fall.
I fredags åkte jag ut till stallet själv eftersom Emil låg hemma och hade feber. Jag red ut en sväng med Silver, lika pigg som vanlig. Halt och skritt - vad är det? Haha. Galopperade första gången på honom, OMG säger jag bara. Han har den underbaraste och mjukaste galoppen någonsin!
Jag och Prisse tog en promenad på 30 minuter. Sjukt svår häst att fota själv, haha!
De nya stallet. Fräscht och snyggt!


"Lilla" Silver innan ridning.


Prisse på promenad! c:


Som ni vet så hade jag en häst i somras som jag inte hann tillbringa så mycket tid med, så jag har en del saker som bara ligger och "skräpar" som dessutom har prislapparna kvar! Så imorgon ska jag ta med lite schabrak osv ut till stallet och använda på Silver. c: Det blir ju awesome! Tänkte att jag skulle testa mitt übergfina träns på honom, men jag tror det är för litet... Silver har ju ganska stort huvud, haha!
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0