Löshoppning

Igår kväll fick jag sms av Kristina (Silvers ägare) och frågade om jag ville följa med på löshoppning - klart jag ville det, haha! Så vi åkte iväg till Troya och Kristinas väns häst löshoppades. Sjukt fin tre åring, de tränade inför 3-års testet. ;) Taxering var inget kul, men när han hoppade, hoppade han skitfint!
Efter löshoppningen åkte jag iväg till stallet och red Silver. Han är så himla pigg! Är inte alls van vid det. Måste nog ta lektion med honom snart, så jag får lite hjälp. Efter det tog jag och Prisse en promenad.
På fredag tänkte jag longera Prisse om padocken är ok. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med Silver, men men! Ska även på konsert på fredag ska se Combichrist, wiiiie!

Kommentarer
Postat av: Amanda - satsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG ! ~BLOPPIS PÅ BLOGGEN !

kolla gärna min blogg ! :)

2011-02-15 @ 15:35:12
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0