Don't tell me how to talk or how to live my life

Woho, jag är sämst på att uppdatera! haha. Well, konserten var helt jävla awesome. Jag har hittat en nya man (haha, jag och mina "män") nämligen ena trummisen i Combichrist. OMNOMNOM!
Trevor Friedrich
(det fick bli en lånad bild eftersom min egna kamera SUGER)
Sedan har jag självklart varit i stallet med. Red dock inte i fredags, eftersom Silver lyckades göra något i hagen och fick ett svullet bakben. Men det är bättre nu. c:
Kan meddela att jag för första gången kunde skritta ut med långa tyglar på Silver! an försökte inte äns trava, haha. Duktig häst! Har även testat mitt fina träns på honom, men har är otroligs svår att fota innan ridningen eftersom han är så ivrig, så jag har bara lyckats få en halvdålig bild.
Silver
(jag vet att dressyrstropparna sticker ut, men jag har dom alltid instoppade, hade väl glömt av dom när jag tog kortet. :c )
Hur som helst, Emil har fått tre vagnar till lilla Prisse nu! Så himla dumt att vägunderlagat är som det är... Hatar is. och vinter.
Göteborg horseshow till helgen med! Ska sälja lotter, så köp av mig! haha.
Blir ev utgång på fredag eller lördag med. Så himla roligt! Josefina fick bjuda mig i torsdags, har inte en spänn just nu. Får pengar på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0