Seg eller vadå..?

Haha, fan vad jag är sämst på att skriva i bloggen!
V. 43 vad jag i Skottland med underbara systeryster och såg A7X för tredje gången. Vilket var helt jävla underbart. Jag gör vad som helst för att få se dom igen. A7X ska ju spela i Sverige om några veckor, och gissa vem som INTE har någon biljett? - JO JAG! :C Fan va sämst jag är! Aja! Ska dela med mig av min upplevelse.
Zacky och Synyster

Sedan har man ju partat lite med, ehhe.
Martin och Amanda


Jag, Adam och Josefina

Några dagar efter festande jobbade jag och satt barnvakt osv.
Sen på onsdagen kom Fru Smul, fyyyy vad jag har saknat henne! (saknar henne nu med!:c )
Vi gick i alla fall ut på torsdagen, uhh vad mycket folk det var. Det var verkligen en konstig kväll, blandat med bråk och många träffar med folk man inte har sett på fleeeera år! Helt sinnessjukt!
Emelie, jag och Fru.

Sedan på fredagen åkte jag till Varberg, har tyvärr inga bilder därifrån, men det var awesome! Träffade Ian och hans coola kompisar - och alla var musiker! Haha, det var skitkul faktiskt!
På lördagen tog jag det lugnt, eftersom jag skulle jobba på söndagen.
Ska försöka ta tag i ridningen nu med! Träffade ju Karin för några dagar sedan, så jag ska ringa henne och se om jag kan komma ut nästa vecka. Har tyvärr lite för mycket i skolan nu. :c
Köpte biljett till Suicide Silence och As I lay dying idag! WIIIE, ska bli awesome att se dom nästa tisdag!
Just de, jag har töjt klart mitt öra nu! Har ju gått runt med pluggar som har haft gängtejp på sig, vilket har sett ut som tuggumi, haha. Fick köpt ett par väldigt fina tunnlar med!
20 mm

Btw, tycker det är kul att såpass många kollar på min blogg varje dag fastän jag inte uppdaterar. FÖRLÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0