Rida, rida ranka!

Igår hade jag typ ingenting i skolan. Var på en föreläsning på DB Schenker. Det var väl trevligt. Dock var tåget in till stan inställt (som vanligt...) så jag fick ta bussen och typ springa till Lilla Bommen (där vi skulle mötas) - men jag hann!
Sedan åkte jag ut till Karin och red Montana. Det var skitkul att komma ut dit igen! Hästen var sjuuukt pigg med, och väldigt stel. Haha, men det får hon vara - har ju precis fått föl. Waaaah, både fölis och lille Ludde hade växt som bara den! Haha.
På kvällen var jag hos Xenea med massa människor. Trevlans! Glömde dock av tiden, så jag gick hem typ halv/kvart i fyra (på morgonen) och jag skulle ju upp och jobba idag. Jag började kl sju! Som tur var så jobbade jag i stallet idag (vilket är en backe ner, haha). Hade tänkt att dynga - fast ne. Somnade vi halv fem/fem. Så jag har sovit väldigt lite! Ska ev ut i kväll med, haha. Någon kommer ju att vara trött! Men det är ju dock inte säkert.
Och jag ska klippa mig nästa fredag, det behövs oh jaaa!
Ne fan, nu ska jag slänga mig i soffan igen!

Tell me that you need me 'cause I love you so much.
Tell me that you love me 'cause I need you so much.
Tell me that you need me 'cause I love you so much.
Say you'll never leave me 'cause I need you so much.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0