Paradise city

Woa. Äntligen åkte Elin ut ur idol, hehe. Tycker hon var för mycket. :c
I alla fall! Igår var jag inte ute på en torsdag för första gången på en månad, haha! Istället var min lillebror på disko. Han blev arg för att jag råkade komma fem minuter för tidigt. :c
Idag när jag gick i stan ville jag ha typ allt! Jag har verkligen blivit en TJEJ på riktigt! Shoppa och allt. Börjar bli dyrt, haha! Dessutom testade jag och systeryster att ha mittbena. Vi skrattade lite, men lovade varandra att vi skulle ha det imorgon - på jobbet med. Woho! Kanske langar någon bild inom en snar tid, haha!
Imorgon kanske Therese kommer till Göteborg. Hon är så fin. Måste lägga upp en bild på henne, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0