Paralyzed

Uh, har inte haft någon energi alls de senaste dagarna. Sover typ hela tiden. Aja!
Förra veckan åkte jag till stallet (ons + fre). Det var så himla mysigt! Hästen jag rider är ett halvblodssto på 22 år (snart 23), dock känns det som att rida på en fem-åring eller liknande. Hon är så sjukt pigg och tycker det är så himla kul att bli riden. Öronen är framåt hela tiden och hon trippar fram, hihi.
Har kvar alla mina hästsaker. Mitt fina träns. :c Vill ju kunna använda sakerna! Har även ett sjukt fint Lamicell-schabrak för 600 :- som jag inte har använt än. Det finns säkert flera saker med prislappar på i mitt skåp.
Har även massa saker kvar i skolan innan jullovet - okej, jag orkar inte? Som sagt, har ingen energi överhuvudtaget. Har en jävla hemtenta i religion som ska göras. Och den ska vara inlämnad på torsdag. Fml.
Var ute med underbaraste Therese plus några till i torsdags med. Det var trevligt, hihi. Hon är så fin.
Nyårsplaner? Eh jo, det hade varit trevligt. Hade ju väntat mig att en stockholmare skulle kommit ner - men det blir nog inte så, nej.
Dessutom lyssnar jag på The Used, det var inte igår! haha. Vet inte om jag blir glad eller ledsen när jag hör deras musik?
Jag och Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0