Oj oj...

Oj... har äna haft lite bloggtorka, haha. Bloggar mer på min tumblr, men nu är den ur funktion (som vanligt.. haha) så nu tänkte jag uppdatera lite här!
Jag har varit sjuk i ca två veckor, hes och hostar sönder min hals - så imorgon ska jag ta det stora steget och gå ner till vårdcentralen. Woo. Dit går jag inte om det verkligen inte är akut. Men jag orkar inte gå runt och vara hes och tro att detta ska gå över. Fine, jag vet att jag har näringsbrist blabla, men detta beror inte på det. Kanske lite, JAJA!
Jag klippte mig förra fredagen, det blev ganska fint tycker jag. Slänger upp en bild sen!
Dessutom har jag inte kunnat rida mer sedan de senaste inlägget eftersom jag har varit sjuk. :C
Och jag har fått sådana jävla cpiga sömnproblem. Antingen sover jag typ 3-4 timmar, eller så sover jag typ 15 timmar. Inte så jävla normalt, huh? Lider väl av stress eller någonting, fast... jag orkar inte ta tag i någonting alls.
Såg Job for a cowboy förra söndagen med - ja, halvsjuk, men jag var tvungen. Har missat dom alldeles för många gånger nu. Dom var helt jävla underbara. Åh. <3
Hade finbesök av min fru i torsdags, hon piercade smiley - det blev fin fint. Jag pratade med piercaren ang en piercing jag vill ha, jag ska komma in och kolla så att jag kan ha den. Det är tydligen inte allas kroppar som är anpassad efter den. Så.. det får jag ta och göra.
Well, tror inte jag har så mycket mer att säga. Ska försöka sova snart (yeah good luck with that).
Och så saknar jag fina Therese. Ska kanske träffa henne på torsdag eller till helgen.
Jag och min fina vän Cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0