Graspop?

Sitter och diskuterar med fina Jessica om sommarens festivaler. ÅH, man kan ju fan inte bestämma sig! Men Graspop MÅSTE jag åka till ---> SUICIDE SILENCE, PARKWAY DRIVE, ARCHITECTS, ESCAPE THE FATE, HEAVEN SHALL BURN OCH TERROR. Dessutom har dom inte släppt alla band än. Woho! Can't wait!
Att välja festivaler till sommaren kommer inte bli lätt.
Var på en lokalspelning i fredags, wooo - det har jag inte varit på sedan jag var 15 år eller någonting. Det var trevligt med några bra band.
OCH NU ÄRE JULLOV! Inte för att jag har tid att vila, men jag slipper skolan i alla fall. Är så jävla trött på skolan. Fml.
Jag har lite panik, för jag har inte hittat någonstans att vara på nyår, WAAAAH. Ska ingen ha någon jävla hemmafest liksom? Jag vet precis vad jag ska göra dagen innan och dagen efter nyår - men inte under självaste nyår. Jag blir tokig. Aja, i värsta fall får det väl bli Sticky. Haha.
Imorgon ska jag till stallet och rida Montana och ev åka in till stan innan eller efter stallet.
Ska slåss med alla tanter i stan på torsdag. Panikhandla julklappar. </3 Det blir alltid så! Har iofs redan fixat 3 klappar, så nu har jag "bara" fem klappar kvar.
OCH! Jag bokade tid för toungeweb. ÄNTLIGEN! Har velat ha den piercingen i typ tre år! Tycker det är på tiden att jag fixar det! c:
Lite jobbigt inlägg, men skitsamma - haha!
TOUNGEWEB
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0