God morgon!

Woho, vaknade för drygt en timme sedan. Gött att äntligen få sova ut!
Julafton var trevlig. Lite paket, massa mat (vegansk mat för min del). Måste säga att jag ÄLSKAR ris á la malta! Det är typ höjdpunkten på julafton, hahaha. Tjockis som jag är. <3
Lördag+söndag var bara hemska. Uhha, ska inte ens ta upp det!
Ska jobba stängning med Louie idag och imorgon, AWESOME. Sen på torsdag fyller finaste Cissi äntligen 18 år, det ska firas som fan! hahah.
Fredag = nyår = ingenting att göra = fovever alone. </3
Måste även erkänna att jag har börjat leta häst igen, DOCK foderhäst. OM jag skulle hitta någon ska jag dela den med min vän, då jag varken har tiden eller ekonomin till att ha en egen. Ska ev åka upp och kolla på en häst i Tidaholm efter nyår, dock inget bestämt.
Idag är det även ett jävla år sedan Jimmy Sullivan aka The Rev, som var trummis i mitt favoritband Avenged Sevenfold, dog. Fan. Glömmer aldrig att jag vaknade av ett sms från Jenni och hon skrev att han hade dött. Jag trodde hon drev med mig. Men sen när jag fick det bekräftat brast jag i gråt. Kalla mig patetisk om ni vill, men va fan. Det kom så jävla oväntat. Kommer aldrig glömma de två gångerna jag såg honom live och den gången ajg träffade honom. Han var så jävla trevlig och stod och pratade med mig och min vän. Åh.
Rest in peace, Jimmy. <3


Josefina, Jimmy och jag 2008.

Well, jag har även färgat håret. Eller, jag gjorde det i torsdags, men ändå. Haha.
Jag slänger upp en bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0